Výběrové řízení na IT
Pro většinu malých a středních firem je dnes neschůdné vytvářet a provozovat informační systémy výhradně vlastními silami. Důvody spolupráce s odborníky mohou být například nedostatek zkušeností, nedostatek vlastních kapacit, přesunutí rizika a odstínění odběratele od rutinní komunikace se zájemci a uchazeči. Jedním z hlavních důvodů stále zůstává snaha nalézt na trhu nabídku s nejlepším poměrem cena/výkon.
Při tvorbě poptávkového dokumentu klademe důraz zejména na precizní identifikaci Vašich požadavků a jejich zpracování. Podle Vašich požadavků pak přizpůsobíme průběh výběrového řízení, jeho organizaci a dokumentaci. Podle rozsahu požadovaných služeb pak výběrové řízení zorganizujeme a v rozsahu delegovaných pravomocí řídíme.
Respektujeme a vyžadujeme názory Vašich zodpovědných osob zejména při určení požadavků, při stanovení kritérií hodnocení a jejich vah, při zodpovídání dotazů uchazečů a samozřejmě při hodnocení nabídek.
Postup výběrového řízení
- naplánování postupu výběrového řízení
- příprava a zpracování poptávkového dokumentu
- návrh výběrových kritérií
- vytvoření prvotního seznamu oslovených dodavatelů
- komunikace se zájemci a uchazeči výběrového řízení
- organizace informačních schůzek se zájemci
- administrativa a dokumentování výběrového řízení